گزدون
گزدون
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان عزیز

 *توجه*

*تبادل لینک هوشمند *

افتخار ما همراهی شماست
برای تبادل لینک، ابتدا سایت ما را با عنوان: گزدون و آدرس:   gazdoon.ir   لینک نمایید؛ سپس مشخصات لینک سایت خود را در کادر زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما، لینک شما به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





وبلاگ گزدون: عزت اله محسنی پور

آزمایشگاه مرکز درمانی شهر پاتاوه در تمامی ساعات شبانه روز و به صورت۲۴ ساعته آماده ویزیت و انجام آزمایشات مردم بخش پاتاوه می باشد.

آراسته مدیر شبکه بهداشت شهرستان دنا امروز صبح ضمن اعلام این خبر،اعلام داشت بخش پاتاوه دارای جمعیت بیش از ۳۸۰۰۰ نفر بوده و با توجه به بعد جمعیت و قرارگیری این شهردر مسیر ارتباطی استان با استان های همجوار و نیاز به خدمت بی منت به مردم این بخش و موافقت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، برای به کارگیری نیروی متخصص در این آزمایشگاه ، این مرکز به صورت شبانه روزی آماده خدمت به هموطنان، خصوصاً مردم بخش پاتاوه می باشد.تا قبل از این مردم این بخش برای آزمایشات بسیار ساده به مراکز درمانی مرکز استان مراجعه می کردند.

وی در جواب این سوال که جاده دسترسی به این مرکز درمانی از جاده اصلی تا این مرکز درمانی بسیار نامطلوب و خاکی است، گفت: ما به نامناسب بودن این جاده نیز اذعان داشته و مشکل جاده اصلی این درمانگاه با نشست و توافقاتی که با مالکین زمین در مسیر این جاده انجام گرفت به زودی زود شاهد جاده جدید و مناسب این مرکز درمانی می باشیم.

از عدم وجود غسالخانه در مرکز بخش و اعزام اموات به مرکز استان به دلیل نیاز به حداقل زمان برای تدارک مراسم و تهیه قبر و انجام هماهنگی خانواده متوفی سوال شد و اعلام کرد که، وجود غسالخانه در این شهر از ضروریات و در حوزه کاری شبکه درمانی نمی باشد و پزشکی قانونی و شهرداری پاتاوه به عنوان متولیان این کار باید پاسخگو باشند.

آراسته اعلام کرد که مرکز درمانی پاتاوه داری ۴ پزشک عمومی و ۲ پزشک متخصص اطفال است که پزشکان اطفال در هفته ۲ روز بیماران اطفال را ویزیت می کنند.

منتظر نظرات شما عزیزان در پربار کردن محتوای وبلاگ می باشیم.


مدیر وبلاگ: عزت اله محسنی پور
 

 


نظرات شما عزیزان:

فرزاد
ساعت19:05---27 تير 1393

چرااین قدر امکانات در پاتاوه باید کم باشه اما تو دهدشت وچرام و لنده و بهمئی و باشت و گچساران زیاده؟!......متاسفانه مردم بویراخمدسفلی .... هستند.



حسن خواه
ساعت18:50---6 ارديبهشت 1393
با سلام از زحمات ایشان به نحو احسن تشکر بعمل می آوریم..با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

گــــــــزدون

روســـــتای گــزدون، بخش پاتاوه، شهرســتان دنا، استان کهگیلویه و بویراحــــــمد. بخش پاتاوه علیرغم نیروهای انسانی مستعد و متعهد و داشتن نعمت های خدادادی فراوان همانند آب، منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، موقعیت مناســـب مکانی، طبیعت زیبا و بکر و از همه مهمتر قرار گرفتن در پیشانی ورودی به پایتـــخت طبیــــعت ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ... هنوز دارای محرومیـــــــــــت های فراوانی در بسیاری از زمینه هاست. در دنیای امروزی که به عنوان عصر ارتباطات معرفی شده است کسی از قافله عقب نمی افتد که بتواند اطلاع رســـــانی در تمامی زمینه ها اعم از پیشــــــــرفت یا عقب افتادگی در تمامی حوزه ها را داشتــــــــه باشد. و لذا عزیزان به خصوص جوانان و اهالی قلم دست به کار شوند و هر آنچـــــــه در توان دارند نسبت به معرفی و بازتاب اخبار و پتانسیل های بالقــــــــوه و بالفعل این بخش به ظاهر محروم ولی دارای غنای انسانی بالا اقدام کنند. این وبلاگ آماده دریافت نقطه نظـــــــــرات و پیشنهادات و مطالب شما و انتشار آن با نام خودتان در سایت روستای گزدون را دارد. با تشکر مجدد shahintizbal@yahoo.com
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 5668
بازدید کل : 281745
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس